Klachten & Garantie

Klacht/Garantie

Kampeer Oase verkoopt via haar kampeershop/webwinkel alleen producten van toonaangevende fabrikanten. Derhalve hebben wij veel vertrouwen in de kwaliteit van deze producten. Heeft u een product ontvangen waarover u toch niet tevreden bent? Is uw bestelling niet juist bezorgd doordat er transportschade is ontstaan of zijn er andere zaken waarover u uw mening wilt delen? Dan kunt u hierover contact met ons opnemen.

Klachten/reclamaties dienen binnen 14 dagen schriftelijk of per mail of telefonisch aan Kampeer Oase kenbaar gemaakt te worden.

Artikel defect/beschadigd bij ontvangst (transportschade):

Controleer direct na ontvangst van uw bestelling of het artikel onbeschadigd danwel compleet bij u geleverd is. Mocht dit niet zo zijn, dient u dit na ontvangst van uw artikel binnen 2 werkdagen (afleverdatum transporteur) aan ons te melden via e-mail info@kampeeroase.nl. Wij verzoeken u hierbij foto’s van de schade van zowel de verpakking alsmede de schade aan het artikel mee te zenden, zodat wij deze schade in behandeling kunnen nemen en onze transporteur hiervan op de hoogte kunnen stellen.

Klacht over een artikel:

Heeft u een klacht over een artikel dat u via de webshop besteld hebt, neem dan zo spoedig mogelijk (binnen 14 dagen) contact op met de klantenservice via info@kampeeroase.nl of via telefoonnummer +31 (0)481-351580.

Garantie:

Op de door Kampeer Oase geleverde artikelen vallen onder de garantietermijn. Dit is de garantie zoals die door de fabrikant op zijn artikelen geleverd wordt. De mate van garantie verschilt per artikel. De garantietermijn wordt bepaald door de fabrikant, deze garantietermijn gaat in op de datum van levering  (aankoopbon, pakbon, factuur is benodigd bij eventuele garantieaanvraag), De garantie op een artikel vervalt wanneer er sprake is van slijtage, ondeskundig of onjuist gebruik.

Wanneer u denkt dat u aanspraak kunt maken op de garantie van een artikel, of wilt u informatie m.b.t. de garantietermijn, neem dan contact op via de mail info@kampeeroase.nl of neem telefonisch contact met ons op +31 (0)481-351580.

Binnen 14 dagen zullen wij op uw klacht reageren en zullen er alles aan doen om gezamenlijk tot een oplossing te komen.

U kunt uw klacht (m.u.v. transportschades) per post sturen naar:


Kampeer Oase

T.a.v. Klantenservice
Newtonweg 4
6662 PV  Elst

Of via e-mail naar:
info@kampeeroase o.v.v. klacht

 

Of telefonisch:

+31 (0)481-351580

 

Retourneren/Ruilen

Onbeschadigde en ongebruikte artikelen kunt u tegen bepaalde voorwaarden retourneren/ruilen, met uitzondering van speciale bestellingen.

Voor alle webshopbestellingen geldt een zichttermijn van 14 dagen. De zichttermijn gaat in op het moment dat u de besteling  heeft ontvangen. Na het verstrijken van de zichttermijn is de koopovereenkomst een feit.

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Kampeer Oase niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen. Het is daarom van groot belang om op het postagentschap altijd om een Track & Trace code te vragen en deze goed te bewaren.

Aan de volgende voorwaarden dient een artikel te voldoen om te retourneren/ruilen:

  • U kunt een artikel retourneren/ruilen binnen 14 dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van uw bestelling.
  • Het artikel dient altijd binnen 14 dagen retour gestuurd te worden. Wij verzoeken u dit vooraf per e-mail: info@kampeeroase.nl te melden.
  • Het artikel wordt alleen retour geaccepteerd als het in de originele, ongebruikte staat en verpakking wordt teruggestuurd. Wij adviseren wij u om daarom de geleverde toebehoren te bewaren.
  • De factuur dient meegestuurd te worden in de verpakking.
  • De kosten van het retourneren/ruilen zijn voor rekening van de koper.
  • Speciale bestellingen kunnen niet worden geretourneerd/geruild.

Indien u twijfelt of uw retourzending voldoet aan bovengenoemde voorwaarden, neemt u dan  telefonisch of per mail contact met ons op .

U kunt uw retouren/ruilingen sturen naar:

Kampeer Oase

Newtonweg 4

6662 PV  Elst

 

Uiteraard is het ook mogelijk om de artikelen in onze kampeershop in Elst (Gld) te retourneren/ruilen. Wel verzoeken wij u hier vooraf contact met ons op te nemen om na te gaan of uw artikel, op dat moment, voorradig is.